Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: inflammatorinen (tulehduksellinen) rintasyöpä

Hei Annuliini ja Mayu, minä ilmoittaudun joukkoonne! Minulla papereissa lukee kylläkin "inflammatorisia piirteitä" eli ei mitään varmaa, mutta kumminkin.. Sain tiistaina kuudennen TC+ Herceptin hoidon ja olen ollut aikas uupunut tämän viikkoa. Mutta nyt tuntuu, että voiton puolella ollaan, taas kerran!

Minullahan hoidot käynnistettiin kesäkuussa sytostaateilla eli leikkaus ja säteet odottavat vielä vuoroaan. Hoitoina tosiaan tuo TC+ Herceptin x8. Toisen hoidon jälkeen otetuissa kontrollikuvissa ei löytynyt juurikaan jälkiä kasvaimesta. Hoitovaste on siis erinomainen! Seuraava rintojen MRI sekä sydämen Uä on reilun viikon päästä. Niitäkin vähän jännitän, mutta niinpä kait noita kuvauksia aina vähän jännittääkin. Leikkaustakin sekä jännitän että odotan, pääseepähän sitten tuosta harmin aiheuttajasta ihan konkreettisestikin eroon, vihdoinkin.

Annuliini, nyt keskity itseesi ja hyvinvointiisi. Lepää, ulkoile,syö hyvin, kerää voimia tulevia hoitoja varten ja ennen kaikkea, koeta viettää niin normaalia elämää kun mahdollista. Sinut on jo leikattu, joten yksi etappi on jo saavutettu, sytostaateilla häädetään loputkin. Vaikka hoidot voi joskus tuntua kurjilta, ne ovat kumminkin meidän parhaaksi ja ne tosiaan tehoavat! Minä en niinkään ole ajatellut uhkakuvia, vaan uskon ja luotan, hoidot ovat tehokkaita ja tekevät minut terveeksi taas.

Kirjoittele kun saat tietää hoidoista, täällä ollaan hengessä mukana vaikka ei aina heti vastausta kuuluisikaan. Minä olin tämän viikon niin sytostaatti syövereissä etten saanut mitään järjellistä vastausta aikaiseksi ennen tätä, pää on ollut ihan hapero :)

Aurinkoisin terveisin
teppana | 9.10.2011 klo 14:24:00