Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Munasarja syöpä.

Hei,

olen Sinua vanhempi, ikää 49v. Munasarjasyöpä leikattu 3/13, jolloin ikää oli 47v. Avoleikkauksessa minullakin poistettiin yhtä sun toista ja jääleikevastaus oli semimaligni kasvain molemmissa munasarjoissa. Myöhemmin patologin tarkemmissa tutkimuksissa selvisi, että kyllä siellä toisessa myös syöpää oli. Sain sytohoidot 6x 3vkon välein. Hoidot oli rankkoja, mutta niistä kyllä selviät. Pidät itsestäsi hyvää huolta ja olet itsellesi armollinen. Itse olin sairaslomalla koko hoitojakson ajan, mutta olisin ainakin osittain jaksanut töissäkin käydä. Tosin kohdallani henkinen puukonisku oli todella rankka, joten en ole aivan varma.....
Seurannoissa toistaiseksi kaikki ollut hyvin ja toivottavasti jatkossakin. Kädet laitan ristiin nykyään aikaisempaa useammin ja kiitän jokaisesta päivästä, kun saan olla terveenä.
Voit käydä tutustumassa hyrrä nimimerkillä kirjoituksiini tällä palstalla.
Voimia ja jaksamista.
ps. facebooksissa on ryhmä gynekologisiin syöpiin sairastuneille naisille. Liity ryhmään mukaan, sieltä saat vertaistukea.
hyrrä | 12.12.2014 klo 12:49:11