Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpädiagnoosi elokuussa 2014

Moi! No toivotaan että löydät jonkun joka käy samoja vaiheita läpi kuin itse käyt taikka esimerkiksi yhdistyksen sairaanhoitajan, jonka kanssa voi jutella kun kysymykset valtaa pääkopan ja on tuskissaan kun ei saa vastauksia. Itselleni kävi näin ja nyt kun olen selviytynyt kahdesta leikkauksesta ja omistan tämän "silikoonin selkälihaksella" muistona niin voin vain todeta jälkiviisaasti että se odottaminen on vaan pahinta. Olen ollut tyytyväinen siitä, että olen saanut jatkaa teatteriharrastusta vaikka vähän epämääräistä se alku oli tämän sairastumisen vuoksi...että pystyykö kiinnittymään vai ei. No pystyin ja siinä sain kyllä ajatuksiani muualle. Lueskelin kanssa noita samoja kirjoja ja ylipäätään helpottaa kun jostain tietoa saa. Piirtelin kuvia tästä sairastumisesta ja tunteista joita koin ja mielelläni liittäisin vaikka tähänkin mutta ei taida olla mahdollista tähän mitään liittää. Tsemppiä ja voimia sinulle lämpimästi toivottelen!!!
valpuri | 16.9.2014 klo 12:31:02