Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kestopigmentointi

Hei! Minulla oli kestopigmentointi tehty kaksi vuotta ennen sairastumistani. Olisin halunnut vahvistaa niitä, kun olivat jo vähän haalistuneet, hoidot olivat silloin vielä kesken. Lääkäri suositteli tekemään sen vasta kaikkien hoitojen jälkeen, eli sytostaatit ja säteet loppuun ja vasta sitten. Siinä kun rikotaan neulalla ihoa,niin tulehdusvaara on olemassa, ja siksi varmempaa, että jättää toimenpiteen myöhemmäksi.
Tosin muistan jostain lukeneeni, että joku oli teetättänyt sytostaattien päättymisen jälkeen, kun sädehoidon alkuun oli neljä viikkoa aikaa.
Viime toukokuun alussa päättyi sädehoitoni ja sen jälkeen olen käynyt friskaamassa haalistuneet kulmat. Olen ollut tosi tyytyväinen omiini, ei tarvitse tuhrata aikaa ja vaivaa kulmiin.

Minulla oli lokakuussa ensimmäinen vuositarkastus ja kaikki ok, toivottavasti jatkossakin. Mitä nyt antiestrogeenit niveliä tuppaavat jäykistämään, mutta liikunta auttaa siihen.
Sorry, menin vähän sivuun alkuperäisestä kysymyksestä.

Tsemppiä sinulle hoitoihin ja terveisiä kaikille 2013-2014 sytosiskoille!

Mukavaa joulun odotusta! t: mexita
mexita | 18.12.2014 klo 14:44:06