Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

taxotere, Neulasta ja kuume



Hei kaikille !

Halusin kertoa , että ilmeisesti olen erikoinen tapaus, koska. Ensimäisen taxoteren jälkeen sain kuumeen ja siihen kuuluvat kaikki haittatekijät ja olin viikon sairaalassa. No niin asiat korjaantuivat ja sain toisen hoidon ja senjälkeen Neulasta piikin. Mutta niinpä vain kaikki toistui kuin samanalaisena,, kuitenkin eroten sillä, että, ensimäisenä sairaalapäivänä neutrofilit olivat normaali tasolla , seuraavana päivänä romahtivat 1,n paikkeille ja sitten normalisoituivat. Nyt sairaalassa olin 4 päivää ja vielä antibiottikuuri mukaan suun kautta, sairaalassa suoneen annetun lisäksi. Kolmatta hoitoa suunnityelllaan ja se ei ilmeisesti ole enää taxotere, vaan siirrytään jo ceffiin , joita sitten luultavasti 4 kertaa ja lisäksi Neulasta. Nyt mietityttää, onko loppuhoitoni yhtä tehokasta, jos yhtä taxotereä jää puuttumaan. Pyydän , jos olisi kokemusta, tai tietoa muuten asiasta.

Tänään osittain aurinkoa lämmittämässä .., sitä myös kesäisiin mieliimme !
kevättuuli65 | 26.6.2014 klo 13:28:10