Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

näkeekö verikokeista jos syöpä levinnyt luustoon

Hei, kysyisin teiltä kohtalotoverit näkyykö verikokeista luustoon levinnyt rintasyöpä. Olin kontrollikäynnillä ja lääkäri sanoi, että luustoarvot ovat hyvät. Aloin kotona miettimään mitä se tarkoittaa. Olen tässä jo pitemmän aikaa miettinyt lonkkakipuani joka vaivaa myös satunnaisesti kävellessä, ja muita epämääräisiä nivelkipuja Ei tullut mieleeni lääkäriltä kysyä asiasta, siinä kun on muutenkin täysin " pökkelönä" jännityksestä. Ja nyt seuraava kontrolli on vasta kahden vuoden kuluttua... aika pitkä aika. Taidan olla vaan luulotautinen, eikä siihen ole keksitty lääkettä.
Eilen kävin gynen vastaanotolla, hän kouri pitkän aikaa ja olin kauhusta jäykkänä, että nyt munasarjoissakin on jotakin, onneksi hän ainakin sanoi kaiken olevan hänen mielestään OK, ja että toivottavasti vuoden kuluttua tavataan yhtä hyvissä merkeissä. Sekin alkoi sitten kotona vaivaamaan mieltä, että oliko hän nyt aivan varma, että kaikki oli hyvin.
No tämä on tälläistä. Sanotaan, että viiden vuoden kuluttua 85 % on elossa, mutta entä sen jälkeen, montako niistä on esim. kymmenen vuoden kuluttua ja monellekko uusiutuu. Onkohan siitä tehty tilastoa???
Nyt tarvii varmaan taas tarttua härkää sarvista ja ajattelemaan jotain muuta. Siirtää tauti takapenkille,tai pudottaa autosta se kun yrittää pakata tuohon viereen kuikuilemaan olan yli.
Sadepäivän terveisin. Lilja
lilja | 31.7.2007 klo 13:14:28