Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: taxotere, Neulasta ja kuume

Hei! Minulle aloitettiin 10.1. sytostaattihoidot neoadjuvanttihoitoina eli ennen leikkausta annettavina kasvainta pienentämään. Sain Taxotere+Doxorubicin ja sitä jatkettin 8 kertaa. Kahden ensimäisen kerran jälkeen olin sairaalahoidossa. Ensimäisen kerran jälkeen neutrofiilit olivat alle 0.1 ja toisen kerran jälkeen alle 0.3. Kokonaisleukosyytit alle 1. Sain sairaalassa suonensisäisiä antibiotteja, joita jatkettiin vielä kotona lähes viikon verran. Toisen kerran jälkeen sain valkosolutekijää Nivestim useana päivänä, se ei siis pelittänyt. Kolmannen kerran jälkeen siirryttiin pitkävaikutteiseen Neulasta tai Neubocen ja sen jälkeen kuumetta ei tullut. Sain sitä siis x6. Kevät oli jokseenkin raskas. Voimattomuus, väsymys ja luusto- ja lihaskivut. Viimeisestä hoidosta on nyt yli kaksi viikkoa. Tänään päätettin leikkausaika. Menen leikkaukseen ensi maanantaina 30.6. Vaste hoidoille on ollut hyvä ja olen kaikinpuolin luottavainen. Leikkauksen jälkeen on vuorossa ajallaan sädehoitox25.
miksi minä | 26.6.2014 klo 19:27:40