Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Munasarja syöpä.

Niinpä! Miksi juuri minä. Tai miksi ylipäätään kukaan. Miksi ihminen on näin huonosti suunniteltu, että tulee kaikenmaailman vikoja! Pientä katkeruutta havaittavissa :D

Olen kuullut, ettei hiukset välttämättä lähde heti ekan hoidon jälkeen. Mulla kylläkin lähti. Kulmakarvojen ja ripsien lähteminenkin on yksilöllistä. Eivät välttämättä lähde ollenkaan. Mulla harveni kulmakarvat, eivät lähteneet kokonaan. Alaripset lähti kaikki, mutta yläripsiä jäi muutamia jäljelle. Kainalo- ja säärikarvojen lähtö oli positiivinen kokemus :D

Jos et jaksa käydä töissä, niin älä käy. Saat sairauslomaa kyllä. Minun oli alunperin tarkoitus mennä jossain vaiheessa osa-aikaisesti takas. Sitä "puolusteltiin" sillä, että saan muuta ajateltavaa. Tulin kuitenkin toisiin ajatuksiin ja en halunnut mennä. Ja tein ihan oikean ratkaisun. Kuulostaa ehkä kliseeltä, mutta kannattaa kuunnella itseään :)

Satu
SatuK | 14.12.2014 klo 07:57:52