Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Huonoa tuuria kerrakseen

Hei!

Sain tammikuun lopulla aivoveritulpan ja olin sairaalassa kolme viikkoa.Juuri kun sädehoidot oli määrä alkaa. Minulle tehtiin kaulasuonien leikkaus eli "nuohous" ja tukkeumat poistettiin. Eikä siinä kaikki, vaan joulukuussa leikattu rinta alkoi oirehtiä jo aiemmin ja tutkimukset osoitti että syöpäkasvustoa on jäänyt rintaan ja päätettiin tehtä uusi leikkaus samalla keikalla. Minulle tehtiin siis viikon välein kaksi leikkausta.
Nyt olen ollut kotona jo viikon.Hormoonilääkitys tauotettiin leikkauksien ajaksija lisäksi Herceptin- tiputus siirtyi viikon antibiottikuurin takia.Lääkitys on taas palautettu entiseen malliin ja maanantaina menen Herseptin tippaan. Sädehoitoklinikalla on lääkäri ja annossuunnittelu 5.3 eli uusi yritys.
Voihan tämä veritulppani olla ihan erillinen tauti mutta sytostaattihoidot ovat mahdollisesti lisänneet riskiä saada sen. Mene ja tiedä.
Kaikesta kokemastani huolimatta fyysinen kunto on pitänyt mutta pää on kaikesta sekaisin.
Sairaalassa sain paljon keskusteluapua ja sitä järjestettiin jatkonkiin.Ensi viikolla on jo aika varauksessa.
Tässä menee lähes sanomattomaksi!
Vianna | 21.2.2014 klo 17:55:32