Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Munasarjasyöpä

Hei,
jos täällä on joku, joka on sairastunut munasarjasyöpään, voisitteko kertoa, millaisia oireita teillä oli vai oliko mitään. Olen ihan hirveän peloissani. Olen kärsinyt kuukauden verran erilaisista vatsa- ja suolisto-oireista, ylävatsa on ultrattu, siellä ei mitään. Menossa muitakin tutkimuksia. Nyt vain kauhistuin kun luin jostain, että suolisto-oireet voivat olla merkki esim. munasarjasyövästä. Tällä viikolla alaselkä on kipeytynyt ja olen myös joutunut varsinkin iltaisin juoksemaan jatkuvasti vessassa. Vuosi sitten gynekologilla ultrattu, silloin kaikki kunnossa, mutta tiedän, ettei se mitään todista. Olen sairastanut rintasyövän 9 vuotta sitten, joten riski sairastua munasarjasyöpään on kohonnut. Pelkään, että jos se jo tekee suolisto-oireita, se on levinnyt vatsaontelossa laajemmallekin. Maksa ja sappi olivat vatsaultrassa puhtaat. Jos tämä on sitä, onko mitään toivoa?
miamia | 28.5.2014 klo 08:00:53