Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Suurentunut munasarja

Olen iältäni 55 ja vaihdevuodet alkoivat neljä vuotta sitten. Viime vuositarkastuksessa löytyi toisesta munasarjasta kysta ja toinen oli suurentunut. Gynekologi totesi että suurentuminen oli epäilyttävä ja teki lähetteen sairaalaan. Siinä tilanteessa kaikki kysymykset, jotka nyt ovat pinnalla, olivat kadoksissa. En kysynyt onko muita selityksiä kun pahanlaatuinen kasavain. En kysynyt kuinka kauan voin odotta ennen kun tämä muutos ehkä muuttu tosi pahaksi.
Eli kysymykseni teille joilla on todettu munasarjasyöpää: mikä oli löydös silloin kun se teillä todettiin?
Ja teille, en tiedä jos teitä löytyy tästä foorumista, joilla oli hyvänlaatuinen muutos: minkälaisia hyvänlaatuisia vaihtoehtoja on kun on kyse minun ikäisestä?
Olen saanut lääkäriajan (sairaalaan) tammikuun loppupuolella ja tuntuu iäisyydeltä odottaa!
Olen kiitollinen kaikista kommenteista ja vastauksista!
silkkihäntä | 27.11.2014 klo 23:02:39