Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi rintasyopä

Hei,
Hienoa, että olet päässyt takaisin työelämään ja tottunut proteesiin. Sekin on hienoa, että sinun ei tarvinnut ottaa muita hoitoja.

Uskon myös, että käyt tätä prosessia vielä läpi ja se uuvuttaa kovasti. Parempi onkin, että jos pystyy, niin elelee päivän kerrallaan ja on itselleen armollinen, antaa luvan vain olla jos siltä tuntuu. Ei kannata ottaa enään lisää murheita. Uskon, että kyllä se normaali arki sieltä vielä koittaa ja liikkumaankin vielä jaksat ja viitsit. Voin vain kuvitella miten piinaavia ovat myös tulevat kontrollit.

Oma kasvaimeni olikin nyt ihan vähän pienempi kuin mitä kuvissa ennen leikkausta näkyi. Sieltä löytyi vielä yksi pienen pieni solu muutoskin jonka leikkasivat pois. Elokuun puolessa välissä alkaisivat sädehoidot, sen jo tiedän. Kirurgi sanoi, että tulisi vielä hormoonihoito tai sytostaatit, mutta sen kertoo syöpälääkäri minulle parin viikon päästä.

Olen myös aika uupunut, nyt ei niin väliä kun ei tarvii mennä töihin. Parin viikon päästä ajattelin yrittää.
Nyt kun oma sairaus alkaa olla hoidossa niin nyt vasta minulla on ollut aikaa ajatella ja surra isääni joka kuoli toukokuun lopulla. Ihmettelinkin mikä minussa on oikein vikana kun en sure minulle niin rakasta ihmistä kunnolla ja otin siitä stressiä. Taisi olla murhetta vaan omasta itsestään liikaa.

Voimia myös sinulle ja tietenkin kaikille muillekkin. Nautitaan nyt näistä ihanista, lämpimistä kesäpäivistä.
jama | 23.7.2014 klo 14:54:46