Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Sairaan ja "terveen" rinnan poistoleikkaus, sekä proteesit samalla kertaa

Hei,
minä sain lokakuun 2014 puolivälissä tiedon pahanlaatuisesta kasvaimesta oikeassa rinnassa. Lopulaarinen ja hitaasti jakautuva. Lokakuun lopussa tehtiin osapoisto. Toipuminen lähti hyvin käyntiin. Jälkitarkastuksessa sain tietää, että leikatulta alueelta löytyi kaksi muuta kasvainta, joista toisesta oli osa jäänyt rintaan. Minulle suositeltiin koko rinnan poistoa. Mangneettikuvassa ei ollut näkynyt, kuin tämä yksi kasvain. Vasen rinta olisi puhdas. Omasta toivomuksestani päädyimme myös vasemman rinnan poistoon samalla kertaa.
Joulukuun alussa rinnat tyhjennettiin (oma iho jätettiin)ja samalla laitettiin pysyvät imlantit rintalihaksen alle.
Ensiviikolla on jälkitarkastus ja mielenkiinnolla odotan, oliko vasenrinta puhdas.
Rinnat (epämuodostuneet) ovat nyt kireät ja paineiset. Mieliala on nyt itkuinen, vaikka tähän asti olen ollut mielestäni erittäin "reipas". Treenejä kannan jälkitarkastukseen asti mukanani. Rintojen asettuminen vie 3 kuukautta ja kaikkinensa kuulemma n. vuoden verran. Sitten vasta voidaan tehdä nännit ja tatuoinnit.

Onko kellään samantyyppistä historiaa takana?
Voinko joskus vielä olla tyytyväinen rintoihini....
leela | 9.12.2014 klo 20:47:51