Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Munasarjasyöpä

Hei,
tuolla yleisellä puolella jo kerroinkin, että olen hirveän peloissani, että minulla on munasarjasyöpä. Minulla on ollut monta viikkoa ripulia ja paino on tippunut (osittain kyllä hermoilunkin takia) ja olen juossut lääkärissä. Alkuun oli myös ylävatsakipuja ja sain lähetteen vatsatähystykseen, mutta nyt ne ovat kadonneet ja tilalle on tunnut alavatsan ja alaselän jomotus, ihan kuin kuukautiskipuja. Vatsa turpoaa päivän mittaan aika lailla. Nyt luin täältä syöpäjärjestöjen sivuilta, että ripuli ja alavatsavaivat voivat olla myös munasarjasyövän oire. Onko kellään ollut samanlaisia vaivoja tässä taudissa? Olo on aika hutera, kun vatsa on ollut sekaisin niin monta viikkoa. Pelkään, että tauti on levinnyt jo joka paikkaan, kun olo on niin huono. Pääsen vasta maanantaina gynekologille, nyt vain tärisen täällä ja pelkään, etten näe pienen lapsenlapseni kasvavan. Rintasyövän sairastin 9 vuotta sitten ja siitä selvisin hyvin. Tuntuu kohtuuttomalta, jos nyt tulee toinen syöpä.
miamia | 30.5.2014 klo 09:44:40
  • Munasarjasyöpämiamia
    30.5.2014 klo 09:44