Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kysymyksiä rintasyövän hoitoon ja toteamiseen liittyen...

Hei! Joo kyllä se aina helpottaa kun jotakin keskustelua voi käydä. Nimenomaan tässä omassa tapauksessani on kyse juuri siitä, että kun niitä kysymyksiä on vasta sitten kun näitä uutisia ensin nieleskelee kokonaisina... Eilen sitten lueskelin taas netistä hoitoasioita englanniksi joltain sivuilta ja olin taas jo huojentuneempikin. Niin, että sinulla on ollut se tilanne myös ettei ole sädetelty jne...Sitten on vaan koetettava luottaa siihen mitä tohtorit sanovat ja edettävä luottavaisin mielin eteenpäin!!!Helppoa kuin heinänteko!?! Ymmärrän kyllä tuon tilanteen että päässä pyörii monenlaisia ajatuksia ja kaikkeen ei edes saa vastauksia... jotenkin olisin kyllä itse vähän luottavaisempi kun voisi tuolla poliklinikalla keskustella jonkun nimenomaan syöpätauteihin erikoistuneen ihmisen kanssa eikä käydä juttusilla vain näiden kirurgien ja plastiikkakirurgien kanssa(heidän taitonsa ensimmäinen vaatimus on kovin tekninen sitä lainkaan väheksymättä) kun tässä on niin paljon muutkin asiat esillä kuin pelkkä operaatio ja siitä selviytyminen. Noh, sen vuoksi on tätä yhdistystoimintaa olemassa ja vertaistukea, jonka pariin en itse vielä ole oikein päässyt ujuttautumaan. Kaikki tulee niin kovin nopeasti...Joo meikäläinen menee seuraavaksi tuonne lääkärin pakeille aikamoisen kysymysluettelon kanssa että katsotaan sitten.
Minkälaisella aikataululla olet edennyt tai kuinka kauan sinun leikkauksestasi on aikaa?
Kiitos paljon vastauksestasi kyllä siitä on aina apua kun voi näitä asioita jonkun kanssa jakaa. Voimia ja luottavaista mieltä toivon myös sinulle ja tietenkin mukavaa kesää!
valpuri | 10.7.2014 klo 12:48:11