Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: AIG-vakuutus

Kyllä kannatti.
Minä otin vakuutuksen puhelintarjouksesta viime vuoden syksyllä, ihan hetken mielijohteesta (oli joku hyvä tarjoushintakin silloin ja tykkäsin tukea roosa nauha-kampanjaa, johon osa vakuutusmaksuistani ohjattiin).

Kuinka ollakaan, seuraavassa seulontamammografiassa sitten napattiin pieni ärhäkkä kasvain vasemmassa rinnassa. Koko rinta poistoon ja sytostaatit päälle, ja vielä sen jälkeen todettiin geenivirhe, eli leikkausten sarja jatkuu edelleen...

Vaikka minut on hoidettu kokonaan julkisella, niin omavastuuosuudet ovat jo ylittäneet 1700 euroa. Myös pitkälle sairauslomalle jääminen alensi toimeentuloa, joten vakuutusrahat tulivat tarpeeseen. Saatoin myös tehdä pienen hemmottelumatkan sytostaattihoitojen jälkeen :).

Eikä vakuutusta ottaessa hetkeksikään tullut mieleen, että se voisi tosiaan tulla käyttöön..."eihän minulle tällaista voi tapahtua"... Näin vain kävi. Vakuutuksen korvauskäsittely oli hienotunteista ja nopeaa. Siinä tilanteessa ei oikein ole voimia veivata mitään papereita, joten oli helpotus, että kaikki sujui niin yksinkertaisesti.

Että kyllä se ihan toimiva vakuutus on. Minulla se helpotti eniten siinä, ettei tarvinnut murehtia rahahuolia juuri siinä akuutin hoidon vaiheessa, kun maailma tuntui muutenkin kaatuvan päälle.
Myrkkysieni | 27.10.2014 klo 19:17:21