Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Letrozolin käytön keskeyttäminen

Hei! Olen rintasyöpäpotilas vuodelta 2011 ja meneillään on nyt kolmatta vuotta antiestrogeenihoito Aromasin valmisteella, kärsin alussa kaikki mahdolliset sivuoireet mitä voi olla, mutta ajan kanssa ne ovat helpottaneet, ensimmäisnä vuonna minulla oli myös tauko lääkityksessä juuri nivelkipujen tähden, taukoa pidin kolme viikkoa, muistan, että tauko oli ihanaa aikaa ja käytön aloittamisen jälkeen oireet palasivat. En halunnut missään vaihteessa vaihtaa valmistetta ja nyt olen ihan tyytyväinen tilanteeseen, nivelkipuihin otan iltaisin puolikkaan Triptyl tabletin (5mg), joka on kaiketi auttanut, nivelkipuja ei ole enää ollut. Liikun päivittäin koiran kanssa ja uskon, että se on myös auttanut. Minulle tuli Aromasin käytön aloittamisen jälkeen mm. nivelrikko molempiin polviin, mutta pärjään hyvin polvieni kanssa. En tiedä auttaako valmisteen vaihto, tästä Aromasin valmisteesta paikkakuntani apteekkari sanoi minulle, että se on paras näistä tämän tyypin rintasyövän hoitolääkkeistä, tiedä häntä pitääkö paikkansa.
Sini-likka | 30.4.2015 klo 22:26:53