Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Venlafaxin - kokemuksia?

Hei Katjuliini! Olen samaa mieltä Palsternakan kanssa. Ota yhteyttä lääkäriisi tai ainakin polille ja selvitä muita vaihtoehtoja.

Minä kävin aikamoisen rumpan selvittääkseni Letrotzolin ja Bellergalin yhteiskäytön järkevyyttä. Siinä oli kysymys vaihdevuosioireiden helpottamislääkkeen vaikutuksesta syövän uusiutumista estävän lääkityksen kanssa. Lopulta sain jonkinlaista selvyyttä farmaseutilta, jotka ovat, ainakin minun hoitoyksikköni sairaanhoitajien mielestä, eri lääkkeiden yhteensopivuuden ja myös näiden sivuvaikutusten osalta asiantuntijoita.

Ymmärrän sen, että jos lääkitys on ainoastaan vaihdevuosioireiden helpotukseen, eikä sillä ole mitään tekemistä varsinaisen sairauden(syövän) hoidossa, niin noin rajuja sivuvaikutuksia antavan lääkkeen syömisen lopettaminen saattaa silloin olla järkevää.

Lopuu, tai ainakin helpottuu, vaihdevuosioireet ajan kanssa ihan itsestäänkin. Niin ainakin omalta osaltani haluan uskoa.

Pienemmän riesan kautta kannattaa yrittää ...

Uppe

Uppe | 24.3.2013 klo 20:53:43