Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Sädehoito aloitettu

Hei kaikille
Minulla sädetyksiä oli 33 krt leikkauksen jälkeen ja olin kuulemma ylilääkärin mielestä toinen mies Oysin historiassa joka sai säteistä niin pahat vammat. Kyseenalainen "kunnia" siis.
Minulla meni virtsaputki umpeen kahdesta eri paikasta ja eiku polille reikää mahan läpi rakkoon ja sekin oli sellainen operaatio ettei se mennytkään aiottuun kohtaan ja puudutuksesta huolimatta hirveän kipeää kävi kun nuori naiskirurgi yritti talttaa painaa rakkoon mahanläpi.
No kipulääkkeitä suoneen ja uutta reikää 2 cm ylemmäs ja sinne se sitten upposi ja äkkiä letkua sinne että virtsa saatiin pussiin. 1 1/2kk kuljin sen pussin kanssa ja yhdesti se hajosi kun olin apteekissa. voitte kuvitella mikä nöyryytyksen tunne ja häpeä. Sitten pääsin leikkaukseen ja virtsaputki viilleltiin sitten auki ja nyt olen katetroinut 2v että se myös pysyy auki. Kaikesta ollaan selvitty ja HUOM! tollasia vammoja ei kaikille tule!!!!joten reippaina ollaan kun muuta ei voida(siis kuin saada hoitoja)
Voimia kaikille
HraManson
hraManson | 12.2.2011 klo 22:23:04