Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Levinnyt eturauhassyöpä

Moi, Bikalutamidi kuurin sain Docrates:sta. HUS:n kanssa yritän olla mahdollisimman vähän tekemisissä. Siellä vaihtui lääkäri siihen tahtiin, ettei enää muistanut hoitavan lääkärin nimeä(5 eri lekuria) ja viimeisin oli sitten venäläinen nainen, joka oli ihan pohjanoteeraus. Varasi minulle ajan ylilääkärille HUS:n ja kun aika koitti odottelin lääkäriä, joka ei sitten ollut edes koko talossa. Silloin alkoi minullakin jo keittämään ja päätin, etten sinne enää mene, jos jotenkin vaan saan rahat riittämää yksityispuolella. Siitä eka leikkauksesta sekään ei tosiaan mennyt ihan kaiken taiteen sääntöjen mukaan. Lekurilta oli jäänyt leikkauksessa jokin puristus klipsi virtsaputken lähettyville ja katetri hankasi sen lopulta virtsaputken läpi. Sitä sitten joulupäivänä Peijaksen päivystyspolille valittamaan ja siellähän ei uskottu vaan sanottiin ettei tällaisia kipuja voi er leikkauksesta tulla. No lopusta sain kipupiikin kankkuun ja helpottihan se hetkeksi. Meinasi muuten käännyttää Helsinkiläisen Meikkuun vaikka oli Peijaksessa leikattu.
Minä olen aika hyvin tottunut jo tähän seurantaan, mutta vaimo on aina tulisilla hiilillä kun aika lähestyy. Ymmärrettävää sinänsä hän on jäämässä leskeksi, en minä (näillä näkymin).
Kiitos tsempistä ja jaksamisia jokaiselle kohtalo kaverille ja omaisille.
Antero-1966 | 23.6.2015 klo 20:15:28