Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

kivessyöpä?

Hei, olen 15- vuotias ja epäilen, että voisiko minulla olla kivessyöpä. Olen menossa maanantaina 23.2. Lääkäriin, mutta haluaisin sitä ennen tietoa ja kokemuksia kivessyövästä. Olen lukenut aiheesta aika paljon netistä mutta koska jokainen syöpä on yksilöllinen niin tilastot eivät kerro paljon mitään.

Huomasin siis noin puoli vuotta sitten oikeasta kiveksestäni patin. Patti on kiveksen yläpäässä lisäkiveksen vieressä kova "lisäke". Patti ei tuntuu aivan kuin kivekseltä ja on kiveksessä kiinni. Painaessa yhtä arka kuin jos kivestä painaa kovaa.

Olen huolissani patista ja olen menossa lääkäriin vastakipujen takia, joten en tiedä pitäisikö kertoa kyseiselle lääkärille? Voiko vatsakivut liityä kyseiseen pattiin?

Kiveksessä oli ennen patin löytymistä kovaa kipua, mutta en tiedä liittyikö pattiin sillä en silloin vielä tutkinut kiveksiäni.

Toivottavasti heräisi keskustelua aiheesta ja toivoisin niitä kokemuksia.
arza | 20.2.2015 klo 13:59:42