Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Eturauhassyöpä ja sen hoitokokemukset – Tapaus Lehtorinne

Kiitos karix & jukarhu kommenteista. On mukava huomata, että näitä sivuja seurataan ja myös osallistutaan. jukarhun kanssa olin myös ennen kirjoitteluani puhelimitsekin juttusilla. On näistä kohtalotovereiden kanssa eri keinoilla käydyistä keskusteluista hyötyä ajatusten selvittelyssä, enemmän kuin itsekseen märehtimisellä.

Semmoinen lisäys vielä, kun eri foorumeja selailin, niin jotkut kertovat saaneensa leikkauksen jälkeen hartia/olkasärkyä ja siitä minuakin varoiteltiin. Johtuu kuulemma leikkausasennosta ja siitä, että vatsaonteloon pumpattu kaasu kiipeää myöhemmin osin ylöspin aiheuttaen kivut. Onnekseni minä vältyin kokonaan tuolta kiusalta.

TAYS:ssa ei minulle tarjottu kuvaamista, koska oletusarvo oli, että syöpäni oli vielä niin alkuvaiheessa ja paketin sisällä. No, siihen saadaan lisäselvyys patologin lausunnon myötä ja sitten 3 kk:n labrakokeissa PSA-arvosta.

Nyt vain uutterasti alavatsajumppaa viimeisellä s-lomaviikolla ja sitten lisää saikkua hakemaan TT-lääkäriltä, jos/kun läpihuuhtelu jatkuu.
ELehtis | 1.8.2015 klo 18:28:41