Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Sytöjä, sano tohtori

"Muuten kaukana tuntuu olevan nämä ERS porukan jutut. Nyt painin ihan toisten ongelmien kansssa tässä taudin vaiheessa."

Noinhan tuo varmaan on. Mikä hyvänsä syöpädiagnoosi on ainakin alkuun useimmille melkoinen shokki ja itse olen tätä asiaa pyrkinyt monella tavalla suhteuttamaan, toteamuksena että suurimmassa osassa tapauksia tuo ERS ei nyt niin paha kuitenkaan ole. Tarkoituksenani on ollut lievittää monien ahdistusta tällä palstalla. Tilanteesi on keskimääräistä hankalampi ja ymmärrän, että vähäisemmät huolet tuntuvat hyttysen ininältä korvassasi. Kohtalon kädessä tässä viime kädessä ollaan (kuinka agressiivisen syövän on sattunut saamaan ja missä vaiheessa se on todettu) eikä asiaan ole voinut suuremmin itse vaikuttaa. Kaikki tämä tuntuu hyvin epäoikeudenmukaiselta.

Minuun teki hätkähdyttävän vaikutuksen Mikael Jungnerin tarina (joskaan en tiedä, onko kaikki julkisuudessa kerrottu paikkansa pitävää). Häntä hoiti ilmeisesti Timo Joensuu. Jos itse kokisin tilanteeni kovin hankalaksi, tilaisin sairaskertomustietoni itselleni ja marssisin niiden kanssa hänen puheilleen kysymään, olisiko jotain erityistä tehtävissä (minulla ei ole mitään sidoksia tämän henkilön tai Docrateksen suhteen). Itse asiassa olen TJ:lle todennut, että viimeistään silloin kun mulle todetaan "Ensin sulta leikataan munat ja sitten kuolet" (kuten MJ:lle ilmeisesti oli sanottu), tulen hänen puheilleen uudestaan.

Joka tapauksessa: voimaa Sinulle ja kertoile voinnistasi täällä aina kun näet aiheelliseksi. Asiasi on hyvää opetusta niille, joiden ongelmat ovat vähäisempiä.
Watson | 11.6.2013 klo 20:45:14