Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: jukarhun tarina, päivitys 24 kk.

Hei,

Hienoa kuulla, että homma on hyvin hanskassa. Toivotaan, että voitat ilmenneet hankaluudet vielä.

Kiitos myös Sinulle kommenteistasi vuosi sitten, kun minulle tuli tämä asia puskista ajankohtaiseksi. Juuri tuossa vaiheessa, kun saa tiedon/diagnoosin, on kyllä poika hiukan hukassa. Ei oikein osaa lähteä edes etsimään mitään "tukiryhmän kokousta" eikä niitä olekkaan kuin osassa Suomea. Tämä sivusto sen sijaan palveli hyvin tiedonhankinnassa ja menetelmän valinnassa. Eli ottakaamme jatkossakin "uudet" tapaukset hellävaraiseen "hoitoomme".

Sädehoidot alkoivat ja loppuvat keväällä,maalis-huhtikuussa, 37 kertaa tuli hoitoa.

Täällä meillä saa PSA-analyysituloksen terveyskeskuksesta printtinä. Tietojen luottamuksellisuus säännöt kuitenkin vaativat, että kävelet itse terveyskeskuksen ajanvaraukseen ja pyydät PSA-tulosta. No seuraavaksi hoitohenkilö printtaa ensin tietojenluovutusA4-luvan, johon laitat nimesi alle, että hän saa katsoa tietojasi ja hän arkistoi luvan mappiinsa. Seuraavaksi etsitään pyydetty tulos, hoitaja painaa printterin käyntiin ja otan itse heti analyysipaperin printteriltä. Näin tiedot ovat siis "pysyneet salassa ulkopuolisilta". Näin meinaan toimia jatkossa ja pyydän lääkärin konsultaatiota vain, jos itseäni arvelutttaa asian tila.

Muuten taidan olla jo normaalissa elämäntilassa. Sairautta ei tällä hetkellä mitenkään huomaa ja onhan se hoidettukin. Joten näin mennään.
karix | 30.11.2011 klo 18:19:22