Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Minun eturauhassyöpäni. Ikä 49.

Näitä on aina ilo lukea. Vertaistuen arvo on mittaamaton. Huomenna olen menossa röntgeniin ja omasta mielestäni katetrin poistoon. Sen verran on siihen jo tosin tottunut, että maailma ei kaadu jos se vielä toiseksi viikoksi jää. Mutta harmittaa kyllä. Eka toipumisviikko on mennyt vatsaa ja sen toimintaa tunnustellen, pikkuisen on Microlaxia joutunut käyttämään apuna kun meinaa käydä aika vessassa pitkäksi muuten. Hartiasäryt loppuivat vuorokaudessa, pientä lämmönnousuakin on iltaisin ollut, mutta se kuulunee asiaan. Ja jos siitä jollekin on iloa niin pakko on kyllä jakaa sekin fakta, että telkkarissa ilkosillaan pelehtinyt Penelope Cruz sai aikaan reaktion, jota en välttämättä katetrin kanssa olisi halunnut kokea. Onneksi on eurovaaleja ja jääkiekkomenestystä, joita ajattelemalla palautin itseni normaalitilaan alta aikayksikön. Toivottavasti en tällä kommentilla pahastuta ketään, huumorin olen vain itse huomannut hyväksi lääkkeeksi oman mielialani virkeänä pitämisessä. Suurin toivein siis huomiseen ja pidemmällekin.
Herra49 | 20.5.2014 klo 18:54:58