Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyövän (uudet) hoitomuodot, lääkkeet ja lääkekokeilut

Terve Salu.
Kyllä tarkoitan Gyberknifea, sellainen on ainakin Kuopiossa. Kun olet lukenut noita amerikkalaisia juttuja, niin puhutaanko niissä juuri munuaissyövän sädetyksestä aivoissa?
Suomalainen firma vie potilaita huippusairaalaan Intiassa. Sikäläiset lääkärit olivat valmiita antamaan minulle tarkkuussädehoitoa keuhkoissa oleviin etäpesäkkeisiin. On kuulemma ihan normaalia toimintaa. Mutta ei meillä Suomessa ja se ihmetyttääkin. Seuraan tältä osin vielä oman tilanteeni kehittymistä, mutta en ole sulkenut pois tuota Intian mahdollisuutta.
Tuosta Nivolumab lääkkeestä on ilmeiseti juuri alkanut tai alkamassa HUS:n faasin 3-tutkimukset. Siellä tietääkseni kaivataan kiinnostuneita potilaita. Ja jos olen oikein ymmärtänyt, ei ole vielä saanut käyttää mitään lääkettä. Petri Bono siellä tietää asiasta.
Olen kuullut huhuja, että jos kaikki menee hyvin, se olisi markkinoilla 2016.
jtr52 | 6.11.2014 klo 11:50:24