Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Robottijonoon

Moikka jukka56
Tervetuloa tänne ERS sakkiin. Itse olin tuossa valintatilanteessa syksyllä 2009 ja päädyin tuolloin robottijonoon. Rauhattoman elämää olen sitten viettänyt joulukuusta 2009 alkaen. Jukarhun tarinasta löydät minun historiani tältä palstalta.

Olet selkeästi analysoinut tilanteesi, mikä varmaankin auttaa sinua jatkossa tulevasta hoidosta selviytymisessä. Magneetti kuvaus saattaisi antaa lisävarmuutta siihen, miten säästävästi leikkaus voidaan tehdä. Ulompi sulkijalihas todellakin lähtee rauhasen mukana leikkauksessa. Erektiohermojen säästämiseksi on olemassa muutamia mahdollisuuksia niistä kannattaa keskustella leikkaavan urologin kanssa.

Syvien lantiopohjalihasten jumppa kannatta aloitta välittömästi. Ohjeita löytyy verkosta useita, tässä yksi sivu.

http://www.tena.fi/ammattihoitajat/inkontinenssin-hallintakeskus/eri-inkontinenssityypit-ja-aiheuttajat/pelvic-floor-exercise/

Leikkaus minulle oli kivuton ja palasin työhön kolmen viikon sairausloman jälkeen. Tänään tunnen itseni terveeksi ja kontrollit ovat olleet puhtaita koko tämän rauhattoman ajan.

Hyvää syksyn jatkoa Sinulle ja läheisillesi.
jukarhu | 30.10.2013 klo 12:25:09