Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Levinnyt eturauhassyöpä

Moi! Mulla tää tauti todettiin 2005 ja bikalutamidilla pärjäsin liki 8 vuotta. Välillä pidin taukoja. 2013 oli sitten levinnyt luustoon ja psa yli 400. Mulle aloitettiin sytostaattihoito. Välillä kokeiltiin Zytigaa, mutta ei tullut vastetta. Saan tietenkin myös luustoa vahvistavaa lääkettä. Olen saanut aivan huippuhoitoa julkisella puolella. Timo Joensuu oli mun lääkäri Hussissa silloin 2005, kun sain sädehoitoa. Varmasti ihan hyvä lääkäri, mutta ei se hänen klinikka tarjoa mitään sen ihmeellisempää kuin julkinenkaan. Junger hoidettiin julkisella puolella. Vaikea sanoa mitä sun isälle seuraavaksi. Riippuu niin paljon iästä, siitä onko muita sairauksia ym. Pyytäkää päästä onkologille jos ette vielä ole. Mitään ennustetta en ole koskaan saanut. Huomisesta, kun ei tiedä kukaan ja taudin kulku on täysin yksilöllistä. Kyllä tän taudin kanssa pystyy elämään. Mullakin jo 9 vuotta täynnä vaikkei tautia saatu parannettua. Todettiin liian myöhään. Tsemppiä teille molemmille!
C61... | 10.3.2014 klo 09:47:21