Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

prostatan poisto

Olen 7:s robotilla leikattu eturauhasuhri. Viisi ja pyoli vuotta sitten. Olen aina ollut erittäin kovakuntoinen ja olen yhä, 64v lupaava urheilijanuorukainen. Olisin myös sukupuolisesti, mutta en ole. Vannon, että kuolema missä tahansa muodossa ja vaiheessa olisi sittenkin ollut selvästi mukavampi vaihtoehto. Niin hirviömäinen muija on ollut. Juuri siitä syystä eturauhas syöpä johtuukin: sexin puutteesta koko elämän aikana. Sen voi tarkistaa luotettavasti kysymällä asiaa KAIKILTA miehiltä. Olen HYVIN salaa yrittänyt löytää apua siihen ettei sentään kuset lorise kinttuihin kun erectiota ei ole. Jos vihjaisenkaan mitään sexiin liittyvää, saa muija hysteerisen raivokohtauksen ja soittaa poliisit. Taas äijää viedään hullujenhuoneelle väkivaltaisena sexiaddiktina. Kuten ennenkin. V-mäiset ämmät ei koskaan käytä sexiä mihinkään muuhun kuin väkivaltaan. Eniten Suomessa, siksi meillä on maailman paras maa, kaikilla yht.k:lla mittareilla mitattuna. Sexi on normaalilta heteromieheltä kriminalisoitu sekä koti- että katuoloissa. Homot on nostettu arvoon arvaamattomaan.
sexrikosuhri | 28.5.2014 klo 20:08:06