Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lapsellani on syöpä

Wilmsin tuumori levisi :(

Maanantaina meillä oli magneettikuvaus,ja tulos oli murskaava;kasvainta löytyi suoliston lisäksi jäljellä olevan munuaisen läheltä,siitä paikasta missä vasen munuainen oli,ja lisäksi vielä aiemmin havaittu kasvain pernan vieressä.Suurin oli tuo poistetun munuaisen paikalla oleva 3x6cm.Tauti oli siis kaikessa rauhassa levinnyt,vaikka hoidot oli päällä.Tieto sytostaattien lopettamisesta tuli jo viimeviikon maanantaina,kun poika viikon sairaalassa olon jälkeen joutui leikkaukseen suolistossa mahavaivoja aiheuttaneen kiinniketukoksen takia.Leikkausen yhteydessä löytyi suolen ulkopuolella oleva kasvain,joka oli kasvanut sentin kokoiseksi.Uudenvuodenaaton leikkauksessa kirurgi oli tämän havainnut pienenä muutoksena,josta ei oikein ottanut selvää oliko tautia vai ei.Sitä ei poistettu,kun oli niin hankalassa paikassa.Tämän toisen leikkauksen aikana se poistettiin.
Nyt sitten annetaan sädehoitoa 7 kertaa,kun sitä on onneksi varaa antaa vielä (annettiin ekalla sairastumis kerrallakin).Mutta seinä siis tuli nyt vastaan.Lääkäri sanoi ettei enää voida parantaa:( Minä ehdotin virushoitoa,ja lääkärit olivat siitä keskustelleet,ja tulleet siihen tulokseen,että eivät usko senkään parantavan,joten lähetettä emme saaneet.No,sanoin että mennään jokatapauksessa omalla kustannuksella,ja niinpä sairaalasta lähettivät tiedot ja viimeiset magneettikuvat,kun olin ensin ollut yhteydessä klinikalle.Tuosta hoidosta olen netistä lukenut,mutten vielä tiedä silti paljonkaan.Tällä palstalla on ainakin Hope-75,jonka lapsi on käynyt tässä hoidossa.Jos luet tämän viestin (tai joku kuka osaa jotain kertoa),haluaisin kysyä ainakin miten kauan piti olla sairaalassa sen hoidon jälkeen? Entä pistettiinkö viruksia sekä ihon läpi kasvaimeen että verenkiertoon? Minulle sanottiin ainakin puhelimessa,että yleensä näin toimitaan.Mietin vaan kun meillä niitä kasvaimia on useampia,ja saattavat olla ehkä hankalssa paikassa.Lisäksi mietin,että pitääköhän ditrim laittaa hoidon ajaksi tauolle?
kukka | 27.2.2009 klo 18:37:25