Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lapsellani on syöpä

Re: 5-vuotias poika ja ALL, keskusteluseuraa kaivataan

Hei! Meidän pojalla todettiin ALL 19.12.07 monen kuukauden sairastelun ja jalkaleikkausten jälkeen (veressä ei näkynyt mitään). Silloin kun olimme eläneet monta kuukautta epävarmuudessa että mikä poikaa vaivaa kun ei pysty kävellä ja kokoajan on kuume, kyllä tuntui diagnoosi vaikealta mutta samalla se oli helpotus kun tiedettiin mitä aletaan hoitamaan. Vaikeaa aikaa se oli kun minä vielä olin raskaana ja laskettu aika oli pari päivää leukemian toteamisesta. Erityisen vaikeaa oli kun kävin synnyttämässä vieraassa kaupungissa jonka jälkeen olin vauvan kanssa enkä voinut olla poikani luona mistä hänkin tietysti kärsi kun oli niin kiinni äidissä vielä silloin.
Jos haluat keskustella niin sähköpostini on [email protected]
Itse ainakin,vaikka ollaan näin pitkällä hoidoissa tarvitsen vieläkin keskustelukaveria, kun oikeastaan kukaan kuka ei ole kokenut samaa ei voi ymmärtää minkälaista elämä on syöpäsairaan lapsen kanssa.
MinttuMea | 13.1.2009 klo 18:47:13