Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lapsellani on syöpä

Re: Wilmsin tuumori levisi :(

Hei!
Kävin itse noita samoja tuntoja läpi syksyllä 2007, kun sanottiin, että ei voida parantaa.. Mutta täällä taistellaan edelleen, toivottovasti se tsemppaa myös perhetänne!

Eli meidän kohdalla virshoidot menivät niin, että hoitopäivän aamuna sairaalaan, jossa tarvittavat labrat, syömättä ja juomatta, koska poikamme nukutettiin (ihanat nukutuslääkärit!). Itse toimenpide (jossa virus laitettiin) ei kestä montaa minuuttia, valmistelut ja herääminen vievät enemmän aikaa. Meillä on laitettu kasvaimiin ja sitten loput verenkiertoon, pistoskohtia on ollut siis useampia. Paljon riippuu siitä kuinka "syvällä" kasvain on, eli että neula ylettyy hyvin siihen ja saadaan hyvä osuma (kun mietit että ovat hankalassa paikassa)

Sairaalassa ollaan oltu näinä kolmena hoitokertana vain se yksi yö/hoito tavallaan tarkkailussa, sitten matkustettu takaisin pohjoisiin ja yleensä ollaan vielä shoppailtu Helsingissä ainakin lelukaupassa seuraavana päivänä hyvissä voimissa :)

Tietenkin on yksilöllistä miten elimistö reagoi viruksiin, mutta meille se on ollut helpoin hoitomuoto kaikista. Ditrim meni muistaakseni meillä hoitojen aikana, siitä ei ollut haittaa. Löydät mun yhteystiedot tuolta adressisivulta (www.adressit.com/virushoito) voit laittaa mulle mailia ja vaihetaan vaikka puhnumeroita niin voidaan soittellakin.
Voimia taisteluunne!
T:Urhean pikkusoturin äiti
Hope-75 | 27.2.2009 klo 20:36:10