Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lapsellani on syöpä

Sikiöaikainen röntgen

Aloitan heti anteeksi pyynnöllä sillä en voi edes tietää minkälaista tuskaa te syöpälasten kanssa taistelevat käytte läpi voimia teille kaikille. Mun oli vaan niin paha olla että ajattelin jos täältä saisi apua. Eli jouduin raskaana ollessa keuhkojen tt kuvauksiin keuhkoembolia epäilyn takia ja olen siitä ÄÄRETTÖMÄN HUOLISSANI! Lapseni on täysin terve ja aivan ihana mutta sairastuin itse vaikeaan masennukseen. Olen käynyt terapeutilla ja syönyt masennuslääkkeitä mutta niistä ei ole apua. Ajattelen asiaa ja itken koko ajan kun mietin että meninkö turhaan lääkäriin ja olen nyt aiheuttanut lapselleni syöpäriskin. Olin yhteydessä myös stukiin ja he sanoivat riskin olevan lähes olematon keuhkojen kuvantamisessa mutta LÄHES sana kummittelee mielessäni. Joten auttakaa te minua. Te syöpäsairaiden lasten vanhemmat onko teitä kuvattu raskaana ollessa! Anteeksi vielä kerran!
piipii | 4.12.2009 klo 11:26:45