Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lapsellani on syöpä

Re: Miten tämän lapsen sairastamisen kestää???

Hei!
Olen 16-v.teinitytön äippä.Tyttö sairastui 7/09 syöpään ja nyt todella rankat hoidot on ohi ja ollaan siirrytty seurantavaiheeseen.Elämä todellakin heittää häränpyllyä kun lapsi/nuori sairastuu...meillä se meni niin että minä olin pääsääntöisesti tytön kanssa sairaalassa ja muu porukka kotona.Huoli oli kova tytöstä ja myöskin kotona olevasta veljestä.Kyllä sitä monesti alkuaikoina mietti ja ihmetteli että millon tämä painajaisuni päättyy mutta kun aikaa kului ja alkujärkytyksestä päästiin,sitä vaan jotenkin mentiin päivästä toiseen ja kuukaudesta toiseen.Joka hoidon jälkeen oli ajateltava että taas on yksi vähenpänä...hoidot kestivät 320 vrk,joista 274 vrk tyttö oli sairaalassa,joten sairaalaelämä tuli tutumpaakin tutummaksi.

Onneksi hyvät ystävät ja sukulaiset olivat tukenamme ja myöskin tytön ystävät,jotka jaksoivat pitää yhteyttä netin välityksellä ja käymällä sairaalassa sillon kun tyttö jaksoi ottaa vieraita vastaan.
Itselleni oli hyvin tärkeää että pystyin ja sain puhua asioista ystävilleni ja tietenkin perheelle.

Voit laittaa viestiä jos haluat jutella enemmän .Toivon Teille kovasti voimia taisteluun♥
teinitytön äippä | 16.11.2010 klo 20:51:01