Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lapsellani on syöpä

Re: Neuroblastooma ja oireet ennen diagnoosia!

Heippa!

Ei olla mitattu NSE arvoa. Itse sitä katoin että verikoe antais hyvin tietoa... Ajattelin että jos uä ok, niin hautaan lapseni kohdalla sairaudet ja mennään kuumeilut ym. muut rauhassa eteenpäin jos mitään ei tosiaan löydy.
Meillä on tosiaan koko kevät sairasteltu ihmeellisesti, n. 2.5kk aikana 8 kuumejaksoa. Kesto aina 3-8pvää ja kuume kunnolla koholla 38-40. Yleensä ei mitään hengitystieoireilua ole, mutta vatsaansa tosiaan valitellut paljon ja enemmän aina kuumejaksojen aikana. Olin todella hämmästynyt, mutta toki onnellinen että verikokeissa leuk ym. muut normaalit.
Joistakin ketjuista luin että oli ollut samantyyppisiä oireiluja kuin meillä... Sen vuoksi olin kiinnostunut kuulemaan minkälaisia oireiluja tosiaan oli ollut. Monella perheellä ihan pienellä vauvalla todettu sairaus :( Meillä tyttä osaa hiukan jo kertoa olotiloistaan. Mutta, jos mitään ei löydy, mennään taas muutamat kuumejaksot rauhallisin mielin :)

Mukavaa kevättä teille ja kiitos kovasti vastauksistasi!
Päksy | 20.4.2012 klo 08:33:33