Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lapsellani on syöpä

Huoli on suuri ja diagnoosi hukassa...

1v3kk ikäinen tyttömme sairastui jatkuvaan infektiokierteeseen helmikuussa. Siitä lähtien ollaan oltu kiireisen lastenlääkärin hoidossa. Kitarisaa epäiltiin syyksi ja se poistettiin kesäkuussa 1v synnäripäivänä. 1½ viikkoa hän oli terveenä ja infektio alkoi uudelleen. Infektio siis keuhkoissa. Nyt 3 kuukautta on kestänyt ripulointia ja viikottain sitä on ihmetelty lääkärin luona. Ulosteesta on tutkittu lähes kaikki ja sieltä ei löydy mitään. Sääret on vääntyneet ripulin aikana hieman kieroon länkisäärimaisesti, silmänaluset on mustat, tyttö laihtuu, mutta masu paisuu. Eilen yleistila sitten romahti ja mentiin päivystykseen. Siellä kaikki ok paitsi trombosyyttejä oli vain 107 ja leukkareitakin oli vain 7, joka lääkärin mukaan ihan alarajalla. Hb oli kuitenkin 136, joka oli siis noussut edellisestä mittauksesta aika lailla! Mahan koosta hän oli järkyttynyt eikä turvotuksen takia saanut sisäelimiä tuntumaan kunnolla. Hän käski maanantaina ottaa heti yhteyttä jälleen kerran lastenpolille ja laajat tutkimukset on aloitettava heti. Hän puhui että leukemia pitää ehdottomasti poissulkea. Niin ja keliakiakokeet on otettu: negaa, maitoallergia: negaa...silti ollaan pidetty nyt pitkään täysin maidotonta ja gluteenitonta ruokavaliota.

Mä en tiedä mitä ajatella! Mitä tutkimuksia mun tarvis vaatia? Musta tuntuu et yksi paskanäyte kerrallaan vaan on tutkittu ja huonosti! Joka paikassa vaan lukee leukemian kohdalla että tarttee olla 3 muuttunutta "soluarvoa" tai miksi sitä nyt sanoisi...ja meillä on periaatteessa vaan 1, koska leukkarit oli kuitenkin vielä viitteen sisällä ja hb aivan liiankin loistava!

Olisi hienoa, jos joku voisi hieman valoittaa mulle asiaa ja prepata huomista varten!
Kultakutrin äiti | 17.10.2010 klo 16:04:26