Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Äidin syöpä

olen kaisa ja iältäni 33v minun äidilläni päässä syöpä ja nyt viikon aikana mennyt todella huonoksi. Ymmärrän tuskaasi hyvin , itsekkin olen nuori ja kohta menetän oman äitini sen jälkeen vaan pakko seisoa omilla jaloilla ... vaikka tämän hetken suru ja sellainen tunne , että vaikka järjellä käsittää, että vanhemmat, äiti on lainaa ei sitä silti haluaisi vielä menettää .. sinun kannattaa olal äitisi vierellä jos vaan pystyt niin viimeseen asti.. itse ainakin olen ollut joka päivä sairaalassa , koska oma elämä mulla pysähtyi ja jotenkin ajattelen, että nyt minun vuoroni olla äidin kanssa se vähäinen yhteinen aika ... koska sitten kun äiti saatettu taivaan kotiin teen elämässä muita asioita vaikka ikäiseni pitäisi olla töissä , mutta toisaalta onneksi en ole niin ehdin olla äidin kanssa , kun tiedän , että enää viikoista kyse... jokainen tietysti suree omalla laillaan , mutta sinunkin kannattaa pysähtyä olla äitisi kanssa , koska sitten myöhemmin ehtii kyllä elää kun olet minuakin nuorempi .... äiti se on vain kerran läsnä elämässä ja sitten kun hän on poissa moni asia minulla ainakin on menettänyt merkityksen..
syksynkyynel | 28.4.2014 klo 01:28:00