Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Äidin mahasyöpä!

Eli äidilläni todettiin mahasyöpä vasta kuukaus sitten. Kaikki alkoi mahakivusta, ruuattomuudesta ja väsymyksestä.. ISäni käski äidin mennä lääkärin ja lääkäri sanoi kaiken olevan kunnossa.. Oireet jatkuivat ja Isäni puuttui kunnolla peliin ja käski äidin eri lääkärille joka tekisi hänelle tähystyksen.. No sieltä kasvaimet sitten löydettiin.. Nyt on kaksi kertaa ollut hoidoissa. Syöpä on niin levinnyt että lääkäri lupasi pitää äidin hengissä edes kesään.. Itse olen vain 16 vuotias ja äitini on minun paras ystäväni joten pelkään olla hänen lähellään ja kaipaan yhteisiä aikoja mutta yleensä puhumme vain syövästä joka surettaa minua paljon.. :( Kaiken lisäksi äiti höpöttää kuinka hän tulevaisuudessa haluaa nähdä minun perheeni ja lapseni sekä olla maailman paras mummo.. Kuinka tähän voisi edes sanoa.. Haluan jakaa ajatuksiani teidän kanssa jotka koette saman. Onko paraneminen mahdollista jos mahasyöpä on jo levinnyt? .. Onko mitään toivoa uskoa että näen hänet vielä 3 vuoden päästä? :'(
Maria_ | 9.11.2012 klo 14:17:49