Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: En ole vielä valmis menettämään elämäni rakkainta ihmistä

Hei,minulla ei ole paljoakaan kokemusta vatsasyövästä, mutta minun lapseni ( jotka ovat suunnilleen ikäisiäsi ) olivat samanlaisessa tilanteessa noin kaksi vuotta sitten. Silloin ei minulle paljoakaan toivoa annettu. Nyt näyttää hyvältä ja elämä jatkuu. Tiesitkö että suomessa kuolee enemmän ihmisiä sydän- ja verisuoni sairauksiin kuin syöpään ? Syövän hoito on suomessa huippuluokkaa, syöpädiagnoosi ei todellakaan tarkoita suoraan kuoleman tuomiota. Äitisi saa aivan varmasti parhaan hoidon.

Olette nyt shokissa, mikä on ihan normaalia. Yritä rauhoittua ja jatkaa elämää mahdollisimman normaalisti.Ensin tehdään tarkat tutkimukset, jotta voidaan räätälöidä hoito äidillesi sopivaksi.

Ottakaa yhteyttä paikalliseen syöpäyhdistykseen, sieltä saatte neuvoja ja tukea kuinka jatkaa eteenpäin.

Toivon että kaikki kääntyy parhainpäin...
riitta47 | 24.11.2012 klo 16:04:40