Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Kipua yli kaiken

Tiedän mitä on seurata vierestä toisen tuskia .. äitini oli seinäjoen tk akuutti osastolla 2 siellä piti omaisten vaatia kipupumppu kun äiti huusi 1vrk äitiä ja jumalaa silloin olin yksin äidin vierellä ja vaadin että äiti sai kipupumpun josta meni morffiinia lopuksi 140mg koska tuskat oli kauhiat .. silloin , kun äiti huusi kipua rukoilin , että jos tuolla taivaassa joku on tekisi jotakin edes. sitten tuli itselle , kun olen herkkä niin psyyke meni, että ajattelin että lähin ikkuna hyppään lasin läpi tai jostain lasinpala vedän ranteet auki.. läheisen tuska joka vierestä katsoo syöpäsairaan tuskia on ainakin itsellä oli aivan kauhia kuunnella toisen tuskia ja sitten kun äiti meni morffiinista sellaseen huume tilaan puhui mitä vain ei onneksi mitään pahoja ... ja kivut saatiin kipupumpulla pois.. osasitteko te vaatia sinun miehelle kipupumppua ??


läheisten pahaolo ja tuska on koko ajan vaikka mä peitin oman tuskani ettei äiti nähnyt miten pahaa mulla teki kattoa ja kuunella sitä tuskan huutoa .... vieläkin tulee itku kun käyn asioita läpi....
syksynkyynel | 30.6.2014 klo 14:28:43