Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Yllättäen puolisollani pahanlaatuinen syöpä

Rakkainpani taisteli ihan viimeiseen hengenvetoon asti.

Tässä tapauksessa urheilijan hyvästä kunnosta ja vahvasta sydämestä ei voinut sanoa olevan varsinaista hyötyä....pitkitti vain matkaan pääsemistä...

Kultarakas nukkui pois eilen, lauantaina, puolen päivän aikaan, minun pitäessä häntä kädestä ja halatessa. Taustalla lauloi Sakari Kuosmanen "maan korvessa kulkevi lapsosen tie..."

Kaikki asiat saimme puhuttua ja selvitettyä, lupasin hoitaa ja järjestää kaiken, että Rakkainpani voi rauhallisin mielin lähteä...sanoin, että Rakastan Aina ja Ikuisesti ja tiedän, että hänkin..

Lupasin hänelle, että pärjään, ettei tarvitse murehtia, mutta toivon häntä silti suojelusenkelikseni maalliselle matkalleni...ja tunnen hänen läsnäolonsa ja läheisyytensä sekä Rakkautensa luonani koko ajan..

Rukoilimme yhdessä ja lauloin hänelle kaiki meidän yhteiset kappaleet... Vaikka hän olikin kommunikoimaton, hän muikisteli suutaan ennen lähtöään kuin pussatakseen ja katsoi vielä minua silmiin, ennen kuin vetäisi viimeiset hengenvetonsa...

Kultapupuni sai lopulta viimein Rauhan ja levon ja pääsi tuskista ja kärsimyksestä.

Olen hyvin kiitollinen, että hänen lähtönsä oli toiveidemme mukainen, kaunis ja rauhallinen, ja että hän antoi viimein periksi ja lähti matkalleen kohti Ikuisuutta ja Hyvien Ihmisten Hyvää paikkaa..

Olen iloinen, onnellinen ja kiitollinen, että olen saanut tutustua, elää, ja oppia hänen kaltaiseensa ihmisen ja jakaa elämää ja kokemuksia hänen kanssaan vuosien ajan. Rakkautemme on ainutlaatuinen, kallis ja arvokas: jotain, jota kaikki eivät kohtaa koskaan..

Suren, itken, kaipaan NIIN kovasti...ja olen NIIN yksin...mutta minulla on Rakkainpani aina sydämessäni ja mukanani ja lukuisat ihanat, kauniit muistot..

M
Ämmä40 | 30.6.2013 klo 19:57:26