Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: En ole vielä valmis menettämään elämäni rakkainta ihmistä

hei ! sinulla vähän samantapainen tilanne kun minulla itse oln työtön 33v nainen ja myös minun äidilläni pitkälle edennyt syöpä ja vain pahentunut kokoajan saa sairaalassa morfiinia ja tilanne todella huono... itse kans en haluaisi luopua äidistäni .. minulla myös edellis vuodet rankkaa aikaa itsellä kaksi keskenmenoa , itselläni olisi 3 lasta jos kaikki olisi mennyt hyvin , mutta ei vaan ja anopin saatoin hautaan 2vuotta sitten hänkin kuoli seinäjoelle keskussairaalaan olin mieheni kanssa anopin vierellä viimeiseen henkäykseen ... kai sitä sanotaan että kaikki mikä ei tapa se vahvistaa.. kyllä itseäkin kuule pelottaa että kuinka kestän kun omalla äidillä tulee loppu viikkojen sisällä , koska äiti oli ja on vielä hyvin rakas minulle... mutta sitä tajuaa että vanhemmat ovat vain lainaa , sinun kannattaa hakea keskustelu apua ja kriisi keskus mobillesta ja yritä pysyä vahvana perheesi takia vaikka helpommin sanottu kuin tehty ja kuulostaa niin kliseeltä.. itselläkin huoli pikkuveljestäni ja isästä.. vaikka isän kans välit ovat välillä vaikeat ja olen niin monia läheisiä saattanut hautaan , että kun tulee lyhyellä ajan sisällä monia suruja ja huolia saatta läheisiä hautaan sitä vaan saa jostain ihmeestä voimaa vaikka monesti olen ajatellut että mikähän tällä elämällä on juonena ... ?? mulla ollut niin rankkoja menetyksiä ja nyt sitten teen luopumis työtä äidistäni ... mutta ehkä joskus tajuan miksi tämä elämä menee näin. Voimia sinulle kovasti !
syksynkyynel | 28.4.2014 klo 01:39:18