Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

syöpähän siellä oli...

Kyselinkin jo kk takaperin kokemuksia tuolta "onkohan minulla syöpä" osiosta (kenelläkään ei tainnut olla ensikäden tietoa asiasta tai kokemuksia, kun ei yhtään vastausta ollut tullut) ...isälläni todettiin keuhkoröntgenissä jotain...ja tänään varmistui keuhkosyöväksi. Kasvain on ~5cm halkaisijaltaan, keskellä vasenta keuhkoa. Ikää isälläni on 65v, perussairauksia löytyy kasa. Paksusuolensyöpä sairastettu, muutama ohitusleikkaus tehty.

Tässä listatessa näitä asioita taidan jo itsekin valitettavasti tietää vastauksen, mutta kyselen silti kokemuksia. Lähdetäänkö tälläistä edes hoitamaan, muulla kuin kipulääkkeillä? ts.elämää "helpottavana" saattohoitona. Millaisia tarinoita täällä on...siis lähinnä...kuinka kauan on aikaa...? puhutaanko viikoista, kuukausista, vuosista?

Miten mä kerron lapsille?! huoh...tässä tulee hirveästi kysymyksiä mieleen, jotka kuitenkaan eivät nyt oikein aukene tähän tekstinä...

Kiitos tuhannesti vastauksistanne. Mä koitan nyt kuitenkin pitää mielen positiivisena ja ajatella valolla eteenpäin.
Cchili | 17.5.2011 klo 17:48:26