Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Läheinen sairastui

Kiitos teille kanssakulkijat!Sytojakso onnistuneesti takana ja ilman pahoinvointeja!Huomenna sitten pitäisi aloittaa interferoni-pistokset.Eli minä olen se kuka pistää..en ole ikinä ketään pistänyt mutta luotan siihen että onnistun,mieheni kun on neulakammoinen!Nyt mennään sitä päivä kerrallaan,ja yöt kuuntelen hänen hengitystään,kuuluuko jotain poikkeavaa..Varpaillaan oloa,onko kuumetta,turvotuksia jne.Todella hyvin sanottu tuo että oli aika "ennen" ja "jälkeen".Jotenkin se viikko kun mies oli sairaalassa nukuin yöt tietäen että hän on hoidossa nyt olen koko ajan varpaillaan.Oma pelko jäytää,ei sitä voi toiselle näyttää,pakko jaksaa...Onneksi minulla on hyviä,ihania ystäviä jotka jaksavat tsempata ja kuunnella vuodatuksiani,ja oli hienoa lukea teidän kirjoituksianne,vertaistuki on ainakin minulle tosi tärkeää,kertokaa lisää... Sekava on kirjoitus niinkuin on mielikin...

kyselee... | 28.1.2014 klo 21:52:19