Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: äitini sypä taistelu päättyi =(

hei !

Otan osaa sinulta myös meni äiti. =( oman äitini lähtö oli rauhallinen.. kuudelta eilen aamulla hoitaja soitti, että äiti vain hiipui pois. Tiedän , itse kans mietin , että miten tästä selviää? eilen oli sellanen shokki oli kyllä , vaikka järjellä tiesin, että menetän äidin , kun ennuste oli huono.

eilis aamuna kävin heti ennen klo 7 aamulla kattomas äitiä vielä, vaikka hän oli poissa. Silitin poskea ja aattelin , hyvää matkaa, hyvää matkaa kulje kera enkelin.

Äidin vierellä olin viimeset kaksi viikkoa todella tiiviisti oman elämän laitoin täysin sivuun sillä tapaa olen kiitollinen, että sain äidin saattaa pilviverhon taa , ehdin hänen kanssa olla.

Älä syytä silti itseäsi vaikak mun teksi voi antaa aihetta , että kun olin äidin kanssa. .. meidän niin sinun kuin minun on vaan jaksettava vaikka itse en meinaa vielä käsittää vaikka tänään ostin arkun ja uurnan äidille , kun hänet tuhkataan oli äitini oma toive.. siinä, kun arkun ja uurnan osti konkreettisesti kuolem löi päin kasvoja , että tajuaa se on lopullista vaikka olen 33vuotias tytär olisin halunnut , että äiti olisi vielä elänyt äitienpäivän , mutta taivaanisä päätti toisin ..

toisaalta olen sillä tapaa helpottunut että kun äiti ei voinut kävellä ja morffiini meni loppuun saakka , että tuskat ovat nyt pois .. enää ei äidilläni ole kipuja...
syksynkyynel | 9.5.2014 klo 20:37:46