Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Vanhemman parantumaton syöpä. Vertaistukea?

Vertaistukea kaipaan, olisi mukavaa vaihtaa ajatuksia täällä tai vaikka spostissa. Olen ainut lapsi, ja vanhemmallani todettiin levinnyt syöpä ihan tuossa vähän aikaa sitten. Hoitaa yritetään, mutta koskaan ei voi enää terveeksi tulla ja mietityttää kovin, että miten keho kestää rankkoja hoitoja ja kauan on aikaa jäljellä :(. Olen itse nuori aikuinen. Kaikilla kavereilla on vanhemmat ja jopa isovanhemmat hyvässä kunnossa ja elossa, ymmärrystä tai vertaistukea ei juuri tule. Olen itse todella masentunut tämän takia, en vain kestä sitä ajatusta, että vanhempani ei tule näkemään lapsieni syntymää ja muita elämäntapahtumia. Olen myös katkera, että hänen elämänsä menee tässä ja vuosia tuskin on montaa jäljellä. Olo on koko ajan niin surullinen, kärsin unettomuudesta ja masennuksesta. Ei ole edes sisaruksia, joihin voisi tukeutua :(
Nide | 15.1.2015 klo 11:09:55