Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Syöpä lapsiperheessä: miten pärjäätte?

Hei, en osaa sanoa mitään rohkaisevaa, mutta keskustelun aloitusviesti sai minut miettimään... Elämä ei vasrmasti ole helppoa kun elää syöpää sairastavan kanssa.. Minä en ihan ole samassa tilanteessa koska meillä se olen minä jolla on syöpä ja mies on se joka yrittää pitää arkea kasassa. Meillä on 3v. lapsi.
Elämä syövän kanssa on hirveää, niin itse sairaalle kuin läheisillekin. Minun mies on todella väsynyt ja vihaa tilannetta ihan yhtä paljon kuin minäkin. Jopa erosta on puhuttu koska ei osata enää olla yhdessä.
Tunnen suurta syyllisyyttä syövästäni, minä olen pilannut meidän elämän. Mulla ei silti ole voimia kannatella miestäni ja lohduttaa. Minulla on ihan tarpeeksi sairaudessani. (imusolmukesyöpä)
Minun mies ei silti halua hakea keskusteluapua itselleen koska hän kokee ongelman olevan minä.
Joten, hae apua, että jaksat pyörittää kotia ja olla hyvä vanhempi.
Enniina | 7.9.2012 klo 23:43:18