Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Vihainen

Hei!
Kiitos vastaukssta. Missäpäin Suomea mahtaa vertaistukitapaaminen olla? Ja liekö jo mennyt ohi? Onko niitä usein? Onko KLL-henklöillä jotain "sisäpiirin" tiedotustilaisuuksia, tapaamisia tms?

Meillä leukkarit oli lähellä 70 syksyllä. Eli yli kaksinkertaiset 10 kuukaudessa...Seuraava käynti joulun alla.Labrat ja ehkä ultra vatsanalueelta.
Mieliala vaihtelee minulla ja sairaus on joka päivä mielessä. Mutta kyllä tämän jaksan, toivottavasti opin joskus antamaan periksi, asiat eivät mene niinkuin itse on niiden kuvitellut menevän.
Itsekin olen miettinyt miten ystävät alkaisivat näkemään koko ihmisen "leukemia silmälasien" takaa. Nyt asiasta ei tiedä juuri muut kuin mieheni ja minä. Olen kyllä omille hyville ystäville (parille) jutellut, kun töissä oli vuosi sitten kovin rankkaa jaksaa tämän uuden asian kanssa.

Aika hauska sana tuo valkoverinen :-)
ruska | 30.10.2007 klo 16:27:26