Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Koivuntuhkalipeä ja muut rohdot

Minulla on myelooma, eli luusyöpä. minun sairaus todettiin 2007 ja elinajan ennusteeksi lääkäri sanoi noin vuosi. olin siitä n. vuoden kuluttua useita kertoja vuodeosastolla (keuhkokuumeita, 2 laskimotukosta, sikainfulenssa, yms.) silloin aloin käyttämään "perinne"/luonnonlääkkeitä, jonka jälkeen vointini on ollut todella hyvä. veriarvot ovat pysyneet aika hyvinä vaikka ei se tauti sieltä mihinkään häviä. 1.-2.vuosi olin ns.tunnit täynnä ja odottelin milloin loppu tulee, mutta eipä tullutkaan joten lopetin odottelun ja aloin tehdä vointini mukaan kaikkea mikä saa ajatukset pois sairaudesta. kaikki liikunta, akartelut, ulkoilu, yms. virikkeet saa ajatukset muualle jolloin mielikin pysyy virkeämpänä. läheisesi sairaudesta sen verran että aloittaisin välittömästi lipeän ja muiden vast.aineiden käytön. lipeä on auttanut haimasyövässä useita, samoin sooda ja sokerisia/tärkkelyspitoisia ei saa syödä.
sykerö | 7.3.2014 klo 22:49:18