Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Suuri huoli nuoren pojan leviävästä syövästä, onko kokemuksia vaihtoehtohoidoista sairaalahoitojen rinnalla?

Poika on varsin urhea ja hyväksynyt sen että mahdollisesti voittoa ärhäkästä syövästä ei saada, koska tauti sytostaattihoitojenkin aikana vaan leviää...

Olen itse ns."lähipiirin ulkopuolella" mutta silti kovin huolissani ja enkä halua hyväksyä sitä että peli on ns."menetetty" ( toki pieni toivon kipinä onkin, vahvempaan hoitoon ryhdytään lähipäivinä, mutta en tiedä mitä se tarkoittanee enkä tohdi vanhempia liioilla kyselyilläni rasittaa ).

Kyselin eräältä tuttavaltani joka myös sairastui syöpään parisen vuotta sitten ja tauti oli sitä laatua että leikkausta ei voitu suorittaa ja ennuste oli myös huono...hän otti selvää syöpäintutkimuslaitokselta ystävältään muista hoidoista jotka voisi tukea parantumista sädehoidon ohella....ja yhden mielestään tärkeän mainitakseni, hän alkoi käyttää Granaattiomenan mehua ,100%...ja liekö mistä apu tulikin niin kas, kasvaimet olivat poissa...( oliko se sitten se kuuluisa ihme ).

Olen nyt aiheesta lukenut ja kovastihan sen terveysvaikutuksista kirjoitetaankin ( toki muitakin on , kuten inkivääri ) mutta onko jollain kokemusta näistä luonnon parannusaineista, niin hyvistä kuin huonoistakin kokemuksista olisin kiitollinen?...

Olen vaan sisukkaasti sitä mieltä että kokeillaan eikä periksi anneta...

Toivo 69 | 31.3.2014 klo 13:45:07